Zoeken in deze blog

vrijdag 11 mei 2012

update

hallo allemaal,

daar was ik dan weer,
omdat de site het bij mij tijdelijk niet deed konden ik helaas niet bloggen,

inmiddels is Symba de fret al weer een poosje bij ons, ik denk bijna 2 maandjes.
onze lieve Symba had toen we hem kregen een lelijke buld op zijn rug iets lager dan zijn nekje,
helaas zit die bult er nog steeds, ook is Symba een slapertje geworden hij eet,drinkt en slaapt,
buiten spelen vind hij niet meer leuk, voorheen als we naar buiten gingen werd Symba helemaal blij, tegenwoordig blijft hij liever slapen in zijn hokje als hij naar buiten is wil hij lekker knuffelen zowel met mij als met Dennis



omdat we Symba zo zielig vonden in zijn eentje en eigenlijk allebei geweldig verlangde naar een hond nog steeds, zijn we gaan kijken wat haalbaar was,
nu hebben we een prachtige Husky aangeboden gekregen en zijn hier op in gegaag spannend! :)
de husky is 1,5 jaar oud en een mannetje, woensdag zijn we wezen kijken en de klik tussen de hond die Dario heet was er meteen, het is een enthousiast,nieuwschierig en eigenwijs mannetje
we hebben enorm veel zin in onze nieuwe vriend Dario en hopen dat Symba en Dario ook goed samen zullen gaan Dario woont nu samen met een kat en een andere hond, dus als je het daarop gaat baseren zou je zeggen dat het zou moeten kunnen, Symba is echter niets anders gewend dan 2 vrouwtjes fretten, ik ben benieuwd hoe die twee op elkaar zullen reageren,  17 mei mogen we onze man op halen, hij zal het mooist verjaardag cadeau zijn voor zowel Dennis als mij,

op 16 mei ben ik jarig op 17 mei halen we Dario en op 19 mei hou ik een groot feest in de tuin bij mijn vader, die week kan niet meer stuk, ik verheug me er enorm op,
Dennis zal 24 juni jarig zijn kan het nog beter 2 feesten vlak na elkaar!

ik hou jullie op de hoogte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten