Zoeken in deze blog

vrijdag 18 mei 2012

Koda

hallo allemaal,


hier weer een update, onze lieve hond is aangekomen
hij heette Dario  maar wij hebben besloten om hem Koda te noemen,
een japanse naam dat betekend 'vriend' daarnaast heet ook het beertje on brother bear van disney Koda, wij vonden het ook door disney wel zo toepasselijk omdat ook Symba oorspronkelijk uit een disney verhaal komt (lion king) Koda is een schat van een beest en houd veel van wandelen.
luisteren vind hij nog lastig maar dat zal wel wennen zijn, wel luisterd hij naar mij beter als naar Dennis :)

vandaag hebben we geprobeerd Symba en Koda samen te zetten maar Symba is doods bang en Koda reageert wat aggresief dat ging helaas nog niet goed, nu maar zo vaak mogelijk proberen in de hoop dat ze straks wel samen kunnen, anders is het zo zielig voor Symba want die kan dan niet meer naar buiten,
omdat hij dan altijd bang moet zijn voor Koda, agjah het gaat vast goed komen






gister waren we savonds aan het wandelen, en ik heb nog maar 1x een echte (levende) egel gezien, maar gister met het wandelen kwamen we er 2 tegen, Koda vond het maar alteleuk, maar spelen wilde niet, de egeltjes lagen te slapen en waren opgerold, Koda stootte toch mooi zijn neus iedere keer.

daarnaast was ik woensdag ook nog eens Jarig, het was een super gezellige dag, sochtens waren mijn moeder en mijn jongste broertje Nour gekomen, van mijn moeder kreeg ik een turquiase jumpsuite van de C&A en een elextrise handmixer, van Nour kreeg ik een reep chocolade met 'ik vind jou lief'' helaas kon de man van mijn moeder, Mostafa er niet bij zijn wel kreeg ik van hem een heerlijke zak fudge, savonds kwamen Justin,Brian en de moeder en(stief) vader van Dennis even langs van Justin kreeg ik een prachtig douche pakket met kaarsjes,handdoeken, washandjes, deodorant en douche gel, van brian,de moeder en (stief)vader van dennis kreeg ik allerlei bakproducten en conditioner van mijn aller liefste vriendje Dennis kreeg ik sochtens al een heerlijk ontbijt op bed en savonds ook nog een waarde cheque van de juwelier en een huis sleutel, ik ben weer goed verwend per kaart kreeg ik van mijn oom,tante en hun dochtertje een waardecheque voor de drogisterij DA, puls een proef verpakking van jil en lancome, morgen is mijn echte feest ikheb er enorm veel zin in vis roken, vuurkorf aan, muziekjes, lieve vrienden en ook nog eens mijn schatje Koda en misschien Symba ook wel, ik laat het jullie gauw weer weten


groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten